Het is bijna zover...! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Syl Bogers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover...! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Syl Bogers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...!

Door: Syl

Blijf op de hoogte en volg Syl

05 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Het plan heb ik al bijna een jaar. Ik ga niet studeren, ik ga reizen! Toen nog heel onconcreet en onwerkelijk, maar ik heb mijn examens gehaald en ik ben gaan werken en langzaam kreeg mijn reisje meer vorm. Ik kreeg mijn visum en boekte mijn vlucht.
De laatste weken zijn gevuld met nog de kleine, maar toch niet onbelangrijke, dingen regelen en afscheid nemen. En nu staat het dan echt voor de deur! Nog 2 geweldige dagen waarin compleet volgepland zit met leuke dingen doen en dan vlieg ik in 21 uur naar het zonnige, warme Perth!

  • 07 Februari 2015 - 17:09

    Jeroen... Niet Jaren:

    Andere voornaam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Australia

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

The eastcoast!!

26 Juli 2015

Sharkbay-Pilbarra 4500 km verder!

04 Juli 2015

On the road again!!

04 Mei 2015

Storm in paradise

24 April 2015

Study cancelled, hostel verlaten, enjoying life
Syl

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6139

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 30 Juni 2016

Australia

Landen bezocht: