Fremantle en Rottnest Island, zooo mooi!! - Reisverslag uit Rottnest Island, Australië van Syl Bogers - WaarBenJij.nu Fremantle en Rottnest Island, zooo mooi!! - Reisverslag uit Rottnest Island, Australië van Syl Bogers - WaarBenJij.nu

Fremantle en Rottnest Island, zooo mooi!!

Door: Syl

Blijf op de hoogte en volg Syl

14 Februari 2015 | Australië, Rottnest Island

De afgelopen 2 dagen ben ik vooral buiten Perth geweest. Gister naar Fremantle, heel relaxed het plaatsje verkend, lekker langs het strand gelopen en toevallig op een foto tentoonstelling met onderwater foto's gestuit. Ga zeker proberen deze vakantie ergens te gaan duiken! En dan ook nog even een onderwatercamera zien te fixen.. :p
Na gister nog heel leuk uit geweest te zijn met twee vrienden die ik hier ontmoet heb, vanochtend vroeg op voor een dag naar Rottnest Island. En het was het waard!! Parel witte stranden, een oceaan zo helder dat de boten er in lijken te zweven en dan dat heerlijke Australische weer ❤️ Ik had voor de dag een fiets gehuurd en hb zo het hele eiland kunnen zien. Elke keer was er weer dat moment van hoe verbazingwekkend mooi het er was.. Ik heb geprobeerd het op foto's vast te leggen (http://instagram.com/_syls_/), maar zelfs met die 200 foto's kom je niet zo dichtbij dan wanneer je er zelf staat.
Vooral de stranden aan de noordkust van het eiland waren geweldig mooi, maar eenmaal aan de westkust aangekomen was het uitzicht over de oceaan weer prachtig, met kliffen en grote golven die erover heen sloegen.
De fietstocht zelf was ook de mooiste fietstocht die ik ooit gemaakt heb, denk ik zo.. Midden door de duinen(maar dan net wat anders dan de duinen in Europa natuurlijk) met af en toe iets meer land inwaards en op andere stukken weer vlak langs het strand, vol gas de heuvels over.
Ondanks al dat fietsen was het een super relaxte dag en zo genietend van het uitzicht valt de heimwee ook eindelijk eens mee. Ik kan niet wachten tot ik de rest van Australië kan ontdekken!

  • 20 Februari 2015 - 09:45

    Linda:

    Hi Syl,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    Op het nieuws hoorde ik dat het behoorlijk stormt in Australië. Hoop dat het bij jou in de buurt meevalt.
    Kijk maar uit met werken in een winery, dat deed een vriendin van mij ook... Ze werd verliefd op de voorman, is met hem getrouwd en heeft twee kinderen. Ze woont in Bittern, Victoria.
    Veel plezier en geniet van alles om je heen!

    Groetjes, ook aan Rémon en Mardie,

    Linda

  • 20 Februari 2015 - 10:17

    Syl Bogers:

    Storm?? Hier is alleen maar zon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rottnest Island

Australia

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

The eastcoast!!

26 Juli 2015

Sharkbay-Pilbarra 4500 km verder!

04 Juli 2015

On the road again!!

04 Mei 2015

Storm in paradise

24 April 2015

Study cancelled, hostel verlaten, enjoying life
Syl

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 6129

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 30 Juni 2016

Australia

Landen bezocht: