Aangekomen!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Syl Bogers - WaarBenJij.nu Aangekomen!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Syl Bogers - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!

Door: Syl

Blijf op de hoogte en volg Syl

09 Februari 2015 | Australië, Perth

Nog even kijken hoe dit allemaal werkt en hoe ik mijn foto's op mijn blog krijg.. Het is prachtig hier! En warm ☀️ Al is eigenlijk elke australiër daarover aan het klagen!
Mijn vlucht is super soepel verlopen, geen vertraging of neerstortende vliegtuigen of iets. En hoewel het me dik 24 uur gekost heeft om van huis naar hier te komen, de tijd vliegt!
In Singapore moest ik overstappen, prachtig groot vliegveld is dat! Heel modern en overzichtelijk, heb me daar prima kunnen vermaken. (In de vlindertuin, foto's staan hopelijk zo hieronder)
Van Singapore naar Perth heb ik aan een stuk door geslapen, ik heb niet eens meegekregen dat we opstegen.
In Perth natuurlijk door de boarder security! Super groot avontuur, de enige controle die ik kreeg was een schattig hondje die aan mijn tas snuffelde
En toen begon het dus echt! Ik werd opgehaald van het vliegtuig door Mardie, onwijs mooie en gezellige rit naar hun appartement. Met zulk mooi uitzicht! (En zwembad ^^) zometeen gaan we eten (hier is het 7 uur later) en komt Remon thuis.
Morgen Perth ontdekken en eens bekijken wat ik hier ga doen de komende tijd

  • 09 Februari 2015 - 11:37

    René :

    Super relax! Zo te zien werkt het! Alles zit erbij (de foto's )
    Heb de link opgeslagen. Kan ik alles wat je post volgen :)

  • 09 Februari 2015 - 12:15

    Mike:

    Het werkt! Je gaat ons toch niet de hele tijd de ogen uitsteken met van die mooie vakantiefoto's en verhalen
    ;-)

  • 09 Februari 2015 - 14:16

    Suzanne:

    Super tof dat het eindelijk zo ver is :)
    Geniet ervan!

  • 09 Februari 2015 - 16:22

    Reggie:

    Hoi Syl,

    Goed om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad en finn dat je zo goed bent ontvangen en fijn dat het lekker weer is want hier is het maar slecht weer en koud haha.
    Geniet ervan en ik zal op de hoogte blijven door op dit blog te blijven kijken!

    Groetjes Reggie

  • 09 Februari 2015 - 22:37

    Frank Paasschens:

    Nou Sylvaine,

    Het grote avontuur is begonnen!

    Groeten van Frank Paasschens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australia

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

The eastcoast!!

26 Juli 2015

Sharkbay-Pilbarra 4500 km verder!

04 Juli 2015

On the road again!!

04 Mei 2015

Storm in paradise

24 April 2015

Study cancelled, hostel verlaten, enjoying life
Syl

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 6121

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 30 Juni 2016

Australia

Landen bezocht: